donderdag 23 februari 2023

Nog eens een dienstmededeling

Onlangs heb ik mijn websites www.pannestraat.be en limburg.pannestraat.be nog eens moeten verhuizen nadat provider Combell zijn goedkope hostingformules geschrapt had. Zelfs met een goede dienstverlening is meer dan 200 euro per jaar wat veel van het goede...
Het wordt voor hobbyisten alsmaar moeilijker om er nog een eigen website op na te houden...
Ik hoop dat er hierdoor niet te veel foutmeldingen opduiken omdat bepaalde links niet meer werken. Er zijn ook nog wat 'issues' van mijn vorige verhuis die ik nog moet oplossen... Vervelend...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Welkom!

Een Limburgse inventaris!?

Een inventaris van 'alle' Limburgse panovens, pannenfabrieken en steenbakkerijen? Allicht onbegonnen werk... In elk geval wil ik m...